9 תשובות
שכיבות שמיכה כדי למנוע פציעות
שכיבות סמיכה. חשוב לחזק את שרירי השלד לפני שניגשים למשקולות כדי שהגוף לא יקרוס.
Sh1
שכיבות סמיכה
אם אתה מדבר בזמן אימון אני עושה משקולות ומוסיף אחרי כל סט שכיבות סמיכה אבל אני כבר ברמה סבירה בשכיבות סמיכה כאילו 35 40 עם פורם טוב
שכיבות סמיכה
ואל תרים משקולות לפני גיל 18. זה ידפוק לך את הצמיחה של הגוף
שואל השאלה:
חח כבר סיימתי את האימון אחי
אנונימי
לא זה לא
^קרה לגיסי
הוא הרים משקולות לפני גיל 18, והוא לפני זה היה גבוה יחסית לגילו, וזה גרם לו להפסיק לצמוח
לאדם שלא יכול לעשות שכיבות סמיכה, משקולות הן פתרון מצוין כי עובדות על התנועה עם משקל קטן יותר ממשקל הגוף.
משקולות לא פוגעות בגדילה, בהנחה ומרימים אותם בטכניקה טובה ואין פציעה חמורה.
גיסך או שנפצע במהלך אימון פציעה חמורה עד מאוד, או שצמח מוקדם ועצר, בזמן שחבריו התחילו מאוחר ועברו אותו.
אם אין פציעה מעורבת באימון שלו לפני גיל 18, גיסך הגיע לגובה המירבי שהיה מגיע אליו גם בלי אימון.