4 תשובות
ככה זה תמיד בהתחלה, מהר מאוד מתרגלים
רק תבואי עם מוטיבציה, תשקעי בלימודים כי יש שינוי גדול מהיסודי
בגלל זה אומרים שכיתה ז זאת הכיתה הכי קשה בחטיבה. את תתרגלי לזה, זה לא נורא כמו שאת חושבת! תחשבי שכל ילד במדינת ישראל עבר את זה אז גם את תצליחי. זה רק היום הראשון, אל תמהרי להסיק מסקנות
אנונימית
אל תדאגי, אני הייתי כמוך בדיוק בכיתה ז.
היה לי קשה במעבר מהיסודי לחטיבה, אבל לאט לאט מתרגלים. בהצלחה!
היה לי קשה במעבר מהיסודי לחטיבה, אבל לאט לאט מתרגלים. בהצלחה!
באותו הנושא: