8 תשובות
לא להעמיס עם שיעורי בית
לנסות להתחשב בתלמידים במיוחד בתקופה הזאת
קודם כל להיות מצחיק כזה מדי פעם ולהתחבב על התלמידים זה הכי חשוב שהם יאהבו אותך ויכירו אותך.
ללמד את החומר בצורה יותר מגניבה ויצירתית ולא משעממת.
ותנסה להכיר כל אחד מהילדים בנפרד ושיחות אישיות
יותר מידי שיעורי בית לא יעזרו,הם רק יורידו את הרצון ללמוד
אל תנסה לדבר בסלנג, תעשה שיעורים מעניינים(תעבוד עם החומר בצורה יצירתית)
שואל השאלה:
איך להתחיל את היום הראשון בלימודים?
אני מניח שאני צריך להתחיל עם שיחת היכרות עם התלמידים והמורה, להתחיל קודם עם התלמידים או עם עצמי?
רעיונות לשאלות אישיות שאני יכול לשאול?
איך לסיים את היום?
אנונימי
תתחיל עם עצמך, תגיד כזה "היי קוראים לי ***** ****, אני גר ב***" וכו ואז תעשה סבב הכרות.
לנו עשו משחק מגניב שיש שני מעגלים, פנימי וחיצוני, במעגל הפנימי יושבים ילדים שלא זזים ובמעגל החיצוני ילדים שזזים, יושבים מול ילד ומדברים זמן מוגבל(שתי דקות כזה) ואז זזים לילד הבא.
הנושאים שלנו היו הם:
להציג את עצמנו
טבע
תחביבים

והשאר אני לא זוכרת
לכבד את התלמידים שלך ולשים לב מה אתה אומר כי זה יכול לפוגע בטירוף (מנסיון) וכמובן שאני מקווה שזה יהיה הדדי
קצת תלוי איזה כיתה אתה מלמד, אבל תהיה נחמד אבל לא מידי! אחרת אף אחד לא יקשיב לך ולא תצליח ללמד. אל תתנשא ותדבר בגובה העיניים.

בדרך כלל קודם המורה מציג את עצמו וקצת על מה יהיה השנה אז עושים סבב בין הילדים (ושוב תלוי בכיתה אבל אפשר לעשות שם ותחביב וגם שאתה תתשתף)
ואז אפשר לעשות פעילות כזאת נגיד מה אני מצפה מעצמי בשנה החשה ובמה אני רוצה להשתפר (ואתה יכול לומר להם להביא לך ואז תחזיר להם את זה בסוף השנה)

לא הייתי שואלת שאלות אישיות מול כל הכיתה, זה כבר בשיחות האישיות
אנונימית