3 תשובות
תלמדי חינוך ותלכי להיות מורה, זה חיים שלך והחלטה שלך.
אל תעשי מה שהמשפחה שלך רוצה שתעשי, תעשי מה שאת רוצה
אני מבינה אותך ומבינה אותם.
אם את בטוחה שהוראה היא הייעוד שלך בחיים ואת לא זזה מזה - לכי על זה. אם את מתלבטת - תשאפי למקסימום שאת יכולה.
הייתי במצב שלך, ובחרתי ללמוד ביולוגיה. ככה אפשר להמשיך גם למדעים, גם לרפואה וגם להוראת מדעים
אם את בטוחה שהוראה היא הייעוד שלך בחיים ואת לא זזה מזה - לכי על זה. אם את מתלבטת - תשאפי למקסימום שאת יכולה.
הייתי במצב שלך, ובחרתי ללמוד ביולוגיה. ככה אפשר להמשיך גם למדעים, גם לרפואה וגם להוראת מדעים
אנונימית
באותו הנושא: