4 תשובות
את צריכה לאהוב את עצמך לפני חברות שלך ככה אני חושבת
לא מתחילים איתך הרבה לא בגלל שאת לא יפה, אלא בגלל שאת לא בטוחה בעצמך ומתביישת במראה שלך, תאהבי את עצמך ורק אז אחרים יוכלו גם
אנונימית
זבל של אחד הוא אוצר של האחר
כאילו זה נשמע טיפה אכזרי אבל תחשבי על המהות של המשפט גם אם את לא כזאת מושכת מישהו אחד יש עוד מלא אנשים שחשבו שאת האישה הכי יפה בעולם כשהם יראו אותך אז תנסי לחשוב על זה ולהשלים עם עצמך כי את יפה כמו שאת
כאילו זה נשמע טיפה אכזרי אבל תחשבי על המהות של המשפט גם אם את לא כזאת מושכת מישהו אחד יש עוד מלא אנשים שחשבו שאת האישה הכי יפה בעולם כשהם יראו אותך אז תנסי לחשוב על זה ולהשלים עם עצמך כי את יפה כמו שאת
את צריכה לבנות ביטחון עצמי וגם אהבה עצמית וקבלה עצמית.
באותו הנושא: