22 תשובות
לא נכון לא הכל נראה יפה על רזות
כי מעצבים את הבגדים לרזות
בגדים מסוימים עוצבו לצורת הגוף שלהן (הרבה מאוד לצערי) ולכן על מידה אחרת זה יראה טיפה אחרת.
זה לא נכון שזה לא יפה עלייך, זה פשוט משהו נורא שהחדירו לנו לראש
זה לא נכון שזה לא יפה עלייך, זה פשוט משהו נורא שהחדירו לנו לראש
את יפה
אוקי?
י פ ה
מהממת
מושלמת
נסיכה ביופי
ואולי גם באופי
תתעוררי מהסרט שאת חיה בו
כי את מושלמת.
ולא אכפת לי מה תחשבי.
תלבשי מה שאת רוצה זה יראה מהמם עליך אוקי?ולא לשים על אפחד
אוקי?
י פ ה
מהממת
מושלמת
נסיכה ביופי
ואולי גם באופי
תתעוררי מהסרט שאת חיה בו
כי את מושלמת.
ולא אכפת לי מה תחשבי.
תלבשי מה שאת רוצה זה יראה מהמם עליך אוקי?ולא לשים על אפחד
וואו, זו השאלה הכי כואבת שנתקלתי בה.
אנונימית
שואל השאלה:
למה את ככ בטוחה שאני יפה ומושלמת?
לא ראית אותי אז אין לך מושג אם אני יפה או לא
למה את ככ בטוחה שאני יפה ומושלמת?
לא ראית אותי אז אין לך מושג אם אני יפה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
למה כואבת
אנונימית
למה כואבת
אנונימית
האמת שאני דיי רזה ואני שונאת איך שבגדים מסוימים נראים עליי.
יש בגדים שעוצבו לנשים יותר רזות ויש כאלה שנראים פשוט יותר טוב על כאלה מלאות יותר.
אבל זה לא משנה.
כל עוד את אוהבת את עצמך,
זה לא משנה מה תלבשי.
כי את תמיד תישארי את, הכי יפה שיש.
יש בגדים שעוצבו לנשים יותר רזות ויש כאלה שנראים פשוט יותר טוב על כאלה מלאות יותר.
אבל זה לא משנה.
כל עוד את אוהבת את עצמך,
זה לא משנה מה תלבשי.
כי את תמיד תישארי את, הכי יפה שיש.
אני ממש לא יכולה להיקרא רזה
אני לא שמנה אבל אני ממש לא רזה
ואני באמת לא אומרת את זה ממקום של חוסר ביטחון כי אני הכי שלמה עם עצמי ואוהבת את עצמי
אבל רזה אני ממש לא
אני קצת יותר ממלאה
ואני דווקא חושבת שיותר יפה לי ככה
ואני קונה בגדים שחושבים עליי טוב ומשלבת צבעים בצורה יפה
וכולם מחמיאים לי על המראה שלי
את פשוט צריכה לבחור נכון צבעים ולבחור נכון בגדים
לא על חולצת בטן היא יפה, אבל חולצות טריקו הן די יפות(:
אני לא שמנה אבל אני ממש לא רזה
ואני באמת לא אומרת את זה ממקום של חוסר ביטחון כי אני הכי שלמה עם עצמי ואוהבת את עצמי
אבל רזה אני ממש לא
אני קצת יותר ממלאה
ואני דווקא חושבת שיותר יפה לי ככה
ואני קונה בגדים שחושבים עליי טוב ומשלבת צבעים בצורה יפה
וכולם מחמיאים לי על המראה שלי
את פשוט צריכה לבחור נכון צבעים ולבחור נכון בגדים
לא על חולצת בטן היא יפה, אבל חולצות טריקו הן די יפות(:
שטויות במיץ.
חברה שלי רזה ממש,ללא נתונים,וכל דבר נראה עלייה זוועה,ולפני שתקראו לי צבועה,היא מודעת לזה:)
חברה שלי רזה ממש,ללא נתונים,וכל דבר נראה עלייה זוועה,ולפני שתקראו לי צבועה,היא מודעת לזה:)
לפעמים בנות רזות מתקשות למצוא ג'ינסים מכנסונים קצרים וחצאיות צמודות כי זה לא נצמד עליהן כמו שצריך...
אנונימית
את יכולה לחפש בחנויות במידות גדולות, אני יודעת שיש באסוס מחלקה כזאת
יש המון חנויות למידות גדולות שיש שם בגדים מהממים, תחפשי אחת כזו, אם תמצאי חנוץ אחת שאת אוהבת אז את תרגישי נפלא עם עצמך :) שם הבגדים נתפרים בדיוק למידות של מלאים ומלאות
יש המון חנויות למידות גדולות שיש שם בגדים מהממים, תחפשי אחת כזו, אם תמצאי חנוץ אחת שאת אוהבת אז את תרגישי נפלא עם עצמך :) שם הבגדים נתפרים בדיוק למידות של מלאים ומלאות
שואל השאלה:
חחחח אני לא מידות גדולות
חחחח אני לא מידות גדולות
אנונימית
יש לנו תעשייה שהמון מהפעמים דוגלת לרזון, שהמודל הוא "רזה", בשנים האחרונות זה פחות ככה אבל עדיין יש את זה.
זה מעוצב לרזות והגזרה זה גם בשבילהן, אבל לגמרי אני מבינה מה שאת אומרת
בתור מישהי לא שמנה עדיין יש בגדים שזה מעוצב לבנות רזות רזות רזות, שאני לא אוכל לשים
זה מעוצב לרזות והגזרה זה גם בשבילהן, אבל לגמרי אני מבינה מה שאת אומרת
בתור מישהי לא שמנה עדיין יש בגדים שזה מעוצב לבנות רזות רזות רזות, שאני לא אוכל לשים
אני מצטערת, לא התכוונתי למידות כמו 7xl, התכוונתי גם למדיום ולארג', בחנויות האלה זה יישב עלייך טוב כי זה לא נתפר לרזות כמו בחנויות הרגילות, סליחה
אני רזה ולפני שמשהו ייראה עליי יפה צריך שהוא יבוא עליי ולא יהיה כמו אוהל או משוחרר מדי ורופף
אין רק יתרונות ברזון ואני יכולה לחתום לך שאם הייתי רואה אותך הייתי מזילה ואני עוד הטרוסקסואלית.
אין רק יתרונות ברזון ואני יכולה לחתום לך שאם הייתי רואה אותך הייתי מזילה ואני עוד הטרוסקסואלית.
ממש לא נכון
אני רזה
ולא כל בגד יפה עלי
זה לא קשור לרזה או לא רזה
זה קשור למבנה גוף
אני רזה
ולא כל בגד יפה עלי
זה לא קשור לרזה או לא רזה
זה קשור למבנה גוף
אולי תשקלי לשנות קצת את הסגנון לבוש שלך
לא חייבים חולצות צמודות ומנכסיים קצרצרים כדי להתלבש יפה
לא חייבים חולצות צמודות ומנכסיים קצרצרים כדי להתלבש יפה
חחח כי הגוף של רזות הרבה יותר יפה סקסי ומושך ובלי קשר לשאלה גם בריא יותר? חשבת על זה?
שואל השאלה:
אני ממש לא לובשת מכנסיים קצרצרים
כל ג'ינס או חצאית יושבת עליי מכוער,רואים את כל הצדדים והג'ינס אולי תופס את השומן של הבטן קצת אבל ממש לא את כולו ואין לי איך ללבוש גם חןלצות בטן והרבה מאוד דברים
אני ממש לא לובשת מכנסיים קצרצרים
כל ג'ינס או חצאית יושבת עליי מכוער,רואים את כל הצדדים והג'ינס אולי תופס את השומן של הבטן קצת אבל ממש לא את כולו ואין לי איך ללבוש גם חןלצות בטן והרבה מאוד דברים
אנונימית
שואל השאלה:
גם בנות במשקל תקין יכולות להיות קצת מלאות
מה לא בריא במשקל תקין?
גם בנות במשקל תקין יכולות להיות קצת מלאות
מה לא בריא במשקל תקין?
אנונימית
זה לא קשור משקל תקין גוף של בנות רזות יותר עדין משל בנות לא רזות ולכן בגדים מסוימים נראים עליהן יותר טוב כי הם עוצבו בשבילן מה לעשות יש בגדים שנראים טוב רק על רזות
באותו הנושא: