5 תשובות
לא להשוות את עצמך לאחרים. אף פעם
את יפה כמו שאת . את לא צריכה לעשות כלום
אל תשווי את עצמך אף פעם לאחרים כל אחת יפה בדרך שלה.
אם זה משהו שאת יכולה לשנות אז תנצלי את ההרגשה הזו לשפר את עצמך. קנאה היא מיותרת ודי הרסנית.
אנונימי
תאהבי את עצמך איך שאת:)
את יפה וייחודית אני בטוחה בכך;)
את יפה וייחודית אני בטוחה בכך;)
באותו הנושא: