9 תשובות
את בקושי אכלת משהו זה לא בסדר...
אני ממליצה לך שתאכלי כמה שטוב לך רק בריא ותשתי הרבה מים ותעשי מלא ספורט
את להפך תשמיני
זה כלום..
הפוך, את תשמיני כי לא אכלת מספיק
תלכי לתזונאית אם את רוצה להרזות אל תהרגי את עצמך
שואל השאלה:
זה מיתוס שמשמינים אם לא אוכלים אין דבר כזה
פעם ראיתי מאמן תזונה שאמר שאם הגוף היה באמת אוגר שומן כמו שאומרים אז ממזמן לא היינו צריכים לאכול
אנונימית
תקשיבי רגע זה לא ממש הרבה.
זה לא מיתוס יש לזה הוכחות מוצקות, אולי המאמר לא אמין
בכללי הגוף שלך לא ישרוד עם שני ביסים ביום אז תעשי טובה לעצמך ותלכי לתזונאית
כמה את מנסה לרדת
מה הגובה והמשקל שלך עכשיו ובת כמה את?
אנונימית
אם את רוצה למות זה אחלה