התחברות
הרשמה
אם מקבלים משכורת ב10 לחודש, העשרה ימים האלה נכנסים למשכורת של אותו החודש? או של החודש הבא
29 באוגוסט 2020, 14:34
משכורת
שכר
דיני עבודה
עבודה
כסף
תשובה אחת
אותו חודש
^
^~^yaara
באותו הנושא:
אם מקבלים משכורת ב10 לחודש אז מחשיבים גם את ה10 ימים למשכורת?
הייתה לי היום משמרת ולא הביאו לי את המשכורת של החודש שעבר (אנחנו מקבלים ב10)
אם אני מקבל 40 ש''ח לשעה כמה המשכורת יוצאת לי לחודש?
כמה מורים מקבלים בחודש? יענו משכורת
כשמקבלים משכורת ב10 לחודש, מקבלים כסף גם על ה10 ימים האחרונים או רק עד סוף החודש?
למה מקבלים משכורת דווקא בעשירי? ולא בראשון לחודש?
באיזה תאריך בחודש אתם מקבלים משכורת?
כשמקבלים שכר ב10 לחודש זה מהפעם הקודמת שקיבלתי משכורת עד עכשיו או רק על החודש הקודם בלי העשרה ימים של החודש החדש?
איך מקבלים משכורת ב10 לחודש?
אם אני מקבל משכורת של 700 שקל בחודש כמה אני מקבל ביום?
באיזה תאריך בחודש מקבלים משכורת?