8 תשובות
אל תתני לה להשפיע עלייך, אפילו אם הייתה בת 15 30 או 50.
תרצי להרזות כשזה בא ממך, לא ממישהו אחר
תאמיני בעצמך
ירידה במשקל לא תבוא מרחמים עצמיים
ברגע שתרדי במשקל ולא בשביל אחרים את תצליחי
זה ילדה בת 6 אל תעלבי ממנה
זאת ילדה קטנה היא לא באמת מבינה, את לא צריכה לרדת בגלל דבר כזה, את יפה כמו שאת, תאהבי את עצמך כמו שאת
אל תשכחי שהיא ילדה בת 6
אני בטוחה שהיא לא התכוונה לזה .. בגיל הזה הם לא מבינים את המשמעות של המילים שלהם והם בטח שלא יודעים לסנן מה שיש להם להגיד .
אנונימית
אחותי אן בערך באותו גיל, לדעתי עם כל זה ששומרים עליה כי היא קטנה היא צריכה לדעת לדבר כשאחותי אומרת דברים כאלה אני ישר אומרת לה שלא מדברים ככה ונותנת לה אפשרות אחרת לדבר בה
תקשיבי שאם באלך לרדת במשקל זה כי את רוצה להרגיש טוב עם עצמך, ולא בגלל שמישהו אמר לך שאת שמנה, שימי פס על מה שאומרים ותמשיכי בשלך..
לגבי אחותך היא כולה בת 6 אל תתרגשי
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת במשקל , גם בלי קשר למה שהיא אמקה , אני פשוט לא מצליחה ואני במשקל עודף
אני מטר 61 שוקלת 61
אנונימית