8 תשובות
זה אומר שאולי את לא חלק מרכזי או חשוב בחיים שלו כרגע, וכנראה יש לו דברים טובים יותר לעשות ולהתעסק בהם מאשר לשלוח לך הודעה, או שיש לו אנשים יותר מעניינים שהוא בקשר איתם.
או שהוא בתקופה של מבחנים וכו', וקשה לא לפנות כמה דקות לשלוח אס אמ אס (לא נשמע סביר במיוחד, כי זה לוקח 20 שניות)
ברמת העיקרון הייתי מציע לך לא לשלוח לו הודעות ולתת לו להתבשל קצת, וכשהוא כן יחליט לשלוח לך הודעות להיכנס בו קצת ולדבר איתו על זה.
זו סיטואציה שדווקא לא אגיד "תהיה בוגרת ותשלחי לו את הודעה אל תשחקו משחקים"
פשוט תנסי את זה, כשאת שולחת כל הזמן הודעה את מראה לו שאת רודפת אחריו, שירדוף אחרייך קצת.
או שהוא בתקופה של מבחנים וכו', וקשה לא לפנות כמה דקות לשלוח אס אמ אס (לא נשמע סביר במיוחד, כי זה לוקח 20 שניות)
ברמת העיקרון הייתי מציע לך לא לשלוח לו הודעות ולתת לו להתבשל קצת, וכשהוא כן יחליט לשלוח לך הודעות להיכנס בו קצת ולדבר איתו על זה.
זו סיטואציה שדווקא לא אגיד "תהיה בוגרת ותשלחי לו את הודעה אל תשחקו משחקים"
פשוט תנסי את זה, כשאת שולחת כל הזמן הודעה את מראה לו שאת רודפת אחריו, שירדוף אחרייך קצת.
שואל השאלה:
אבל זה מעליב
אבל זה מעליב
אנונימית
אני יודע.
תתעלמי ואל תיקחי את זה קשה, תדברי עם ידידים וחברות במקום.
תתעלמי ואל תיקחי את זה קשה, תדברי עם ידידים וחברות במקום.
שואל השאלה:
לא מבינה מה הקטע. תמיד אני צריכה לשלוח הודעות והוא עושה לי טובה שאתמול הוא התחיל שיחה...
לא מבינה מה הקטע. תמיד אני צריכה לשלוח הודעות והוא עושה לי טובה שאתמול הוא התחיל שיחה...
אנונימית
זה לא אמור להיות ככה, אף אחד לא אמור לעשות טובה לאף אחד כשהם שולחים אחד לשני הודעות, להפך זו אמורה להיות זכות גדולה ומשמחת שיש לך אדם שאוהב אותך ומתעניין בך ומחכה להודעה שלך.
לדעתי תחכי קצת, תני לו לשלוח שוב ואז תדברי איתו על זה ותספרי לו שזה מפריע לך.
אין לך מה לדאוג יותר מידי, פשוט שימי לב שאת אומרת כל מה שאת מרגישה וחושבת.
לדעתי תחכי קצת, תני לו לשלוח שוב ואז תדברי איתו על זה ותספרי לו שזה מפריע לך.
אין לך מה לדאוג יותר מידי, פשוט שימי לב שאת אומרת כל מה שאת מרגישה וחושבת.
שואל השאלה:
גם תמיד שהוא שולח הודעות הוא מדבר רק על עצמו ולא מתעניין בי. יוצא שיש לנו שיחות ריקות מתוכן.
גם תמיד שהוא שולח הודעות הוא מדבר רק על עצמו ולא מתעניין בי. יוצא שיש לנו שיחות ריקות מתוכן.
אנונימית
סתם שאלה, כמה זמן אתם ביחד/איך התחיל הקשר לדעתך?
רגל ימין או שמאל?
ועוד משהו קטן, מי יזם וניגש ראשון את או הוא?
רגל ימין או שמאל?
ועוד משהו קטן, מי יזם וניגש ראשון את או הוא?
שואל השאלה:
הוא התחיל איתי. יצאנו רק 3 דייטים.
הכרנו באפליקצייה ובהתחלה היה שיחות ממש זורמות והוא לא דיבר רק על עצמו.
בדייט השלישי התנשקנו ותמיד שהתחלתי שיחה בוואטספ הוא היה רושם לי "יפה שלי", "נסיכה שלי", "מאמי שלי" עם סיומת שלי
הוא התחיל איתי. יצאנו רק 3 דייטים.
הכרנו באפליקצייה ובהתחלה היה שיחות ממש זורמות והוא לא דיבר רק על עצמו.
בדייט השלישי התנשקנו ותמיד שהתחלתי שיחה בוואטספ הוא היה רושם לי "יפה שלי", "נסיכה שלי", "מאמי שלי" עם סיומת שלי
אנונימית
באותו הנושא: