6 תשובות
יכולות להיות מלא סיבות ,אולי את לא מרגישה בחוסר שלה
היא כנראה לא הייתה חשובה לך באמת, או רק חברת בית ספר.
המשכת הלאה בעצמך, התקדמת, התבגרת.. זהו, אתן במקום אחר. אם הקשר לא נשמר אז כנראה שהוא לא צריך להישמר.
שואל השאלה:
אבל היינו יוצאות גם בסופשים לפעמים
אבל היינו יוצאות גם בסופשים לפעמים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת במקום אחר?
מה זאת אומרת במקום אחר?
אנונימית
מקום אחרת פיזית ונפשית.
פיזית אתן לא בתיכון, אין את החברות הקרובה כמו בתיכון.. את ההמון זמן המשותף ביחד בלימודים ואחריהם..
ונפשית זה כמו שאמרתי, התחלה חדשה, מעבר לחיים חדשים, התקדמות מסויימת.. וכן, גם חברים חדשים.
פיזית אתן לא בתיכון, אין את החברות הקרובה כמו בתיכון.. את ההמון זמן המשותף ביחד בלימודים ואחריהם..
ונפשית זה כמו שאמרתי, התחלה חדשה, מעבר לחיים חדשים, התקדמות מסויימת.. וכן, גם חברים חדשים.
באותו הנושא: