14 תשובות
אם את שומרת בגלל הדת אז לא, כי זה סותר.
זה מוזר
אמ כן
למה את עושה את זה אבל?
למה את עושה את זה אבל?
אז את לא אתאיסטית או שאת פשוט לא אוכלת דברים ושומרת למען המשפחה שלך או כי סתם א לך
יותר מבסדר אשרייך :)
אני גם מכירה אנשים כאלה, כנראה פשוט כי זה מגעיל אותך לאכול חלב ובשר
מניחה שזה מהרגל, בחירה שלך כל מקרה אומרים שזה יותר בריא
אממ אם את מגדירה את עצמך כאתאיסטית את לא אמורה לפחות להאמין בכשרות וכו. אם זה מטעמי נוחות או משהו הכל בסדר אם זה מטעמי דת זה לא ממש אמור להיות ככה
שמירת כשרות זה של הדת ומי שמאמין באלוהים אז אם את לא מאמינה למה את שומרת?מסקרנות שואלת
אנונימית
את יכולה להגיד שאת מפרידה בין בשר לחלב מבחינה בריאותית
לשמור כשרות זה יותר מונח דתי, ואז זה סותר את היותך אתאיסטית
לשמור כשרות זה יותר מונח דתי, ואז זה סותר את היותך אתאיסטית
כן ברור שבסדר
אבל זה קצת מוזר כי למה את שומרת כשרות?
אבל זה קצת מוזר כי למה את שומרת כשרות?
כן, זה מצויין. אמנם חבל שאת אתאיסטית (שכן תכלית של המצוות - זה להאמין באלוקינו כבמואר, כפי שכתב הרמב"ן על שמות יג, טז), אלב תזכרי שאם תעשי כמה שפחות עביררת - ככה יהי לך פחות עונשים, כי יש עונש נפרד על כל עבירה ועבירה....
אנונימי
זה כן סותר אחד את השני אבל את יכולה לעשות מה שאת רוצה
זה בסדר גמור,
בהצלחה לך
בהצלחה לך
באותו הנושא: