17 תשובות
לא צריך להסתבך, משהו כמו-
היי מה שלומך? מלא זמן לא דיברנו
היי מה שלומך? מלא זמן לא דיברנו
פשוט תשלחי לו הודעה, גם אם זה יהיה מביך זה לא שהוא מכיר אותך
פשוט היי
פשוט תמשיכי לדבר איתי הכל טוב
אנונימי
פשוט תגידי שלא דיברתם הרבה זמן ורצית לדבר אתו שוב אין ממש בעיה עם זה
שלחי לו
נעלמת
נעלמת
^
כן תרשמי לו ככה
מה נעלמת ?
כן תרשמי לו ככה
מה נעלמת ?
פשוט לדבר
אני עשיתי את זה עם כמה (לא באתר) שלא דברתי איתם הרבה זמן
את האמת לא כזה הלך אבל לפחות ניסיתי
אין בזה שום דבר מפדח תאמיני לי שזה אפילו גורם לו להעריך אותך שכאילו זה מחמיא לו שאת צתגעגעת לדבר איתו
אני עשיתי את זה עם כמה (לא באתר) שלא דברתי איתם הרבה זמן
את האמת לא כזה הלך אבל לפחות ניסיתי
אין בזה שום דבר מפדח תאמיני לי שזה אפילו גורם לו להעריך אותך שכאילו זה מחמיא לו שאת צתגעגעת לדבר איתו
אני בן אדם דיי ישר בעניינים האלה. הייתי אומר לו מה הולך לא דיברנו מלא זמן ולא בא לי לנתק איתך קשר שוב לול
לשלוח פשוט לא לפחד או לחשוש.
סתם תכתבי היי ותמשיכי משם
סתם תכתבי היי ותמשיכי משם
אמאלה אנחנו נראלי מדברות על אותו משתמש שיט .
אנונימית
השם שלו זה גלידה פצפוץ מעולה ?
או שסתם כתבת את זה
או שסתם כתבת את זה
אנונימית
מה מביך? כולה סטיףס
תרשמי לו מה הולך מלא זמן לא שמעו ממך
גם לי יש מישהו כזה
פתאום זה אותו אחד
פשוט תכתבי לו היי מה קורה? לאן נעלמת?
או משהו כזה
פתאום זה אותו אחד
פשוט תכתבי לו היי מה קורה? לאן נעלמת?
או משהו כזה
אנונימית
^כנלל אמאלה אם זה אותו אחד וואי
אנונימית
אם אני אבוא לפרטי יש מצב תגידי לי מה המשתמש שלו ?
פשוט גם לי יש מישהו ..
פשוט גם לי יש מישהו ..
אנונימית
באותו הנושא: