42 תשובות
תכלס היא צודקת לפעמים באמת מיותר להיות בסטיפס שרובם פה לא מבינים כלום
תגיד לה שאתה אוהב להיות פה ואין לה מה לכעוס עלייך זה בחירה שלך
תגיד לה שזה בשביל להעביר את השעמום, וגם אתה מעייץ לאחרים.
בנוסף, אולי יש פה באמת ילדים בני 13 שלא מבינים הרבה מהחיים שלהם אבל ישנם סיטואציות שהם יכולים לעזור יותר ממבוגרים. סיטואציות שקורות לבני נוער שיותר קל לפנות לצעירים.
תגיש לה שזה ממכר וזהו
זה מה שאמרתי לאמא שלי חחח
אני בטוחה שאמא שלך לא אמרה את זה בכלל.
;)
תגיד לה ואם זה קשור אלייך את מי אני ישאל
לפעמים הם עוזרים יותר
לא בהכל אני יכל לשתף אותך
ואם את תתעצבני בגלל השאלה
פשוט תגיד לה שיש בעיות שעדיף לשמוע את דעתם של כאלה שיש להם יותר במשותף אתך
אני חושבת שהכי טוב זה להתייעץ עם בני גילך, כי הם יכולים להבין אותך הכי טוב(:
תגיד לה שהילדים בני 13 האלה, לפעמים מסוגלים לעזור לך ולהבין אותך יותר מאנשים מבוגרים וזה שהם בני 13 לא בהכרח אומר שהם חסרי השכלה וחוץ מבני 13 יש פה אנשים קצת יותר מבוגרים שגם יכולים לעזור לך בעת צרה בכל מקום ובכל שעה ולרוב זה הרבה יותר תורם לך ממנה, עובדה שרוב הפעמים העדפת לפנות לילדים האלה..
מה אכפת לה
חוץ מזה העצות שלה הם כבר ישנות אנחנו פה מתבגרים חדשים מהניילונים עם מוח צעיר ומחונן בשונה ממנה
שאתה נהנה להיות פה ולענות על שאלות ולעזור ולייעץ לאחרים(?) ולא רק שמייעצים לך
תגיד לה שזה בשביל לרכל עליה עם אנשים אחרים
בפעם האחרונה שבדקתי אני בת 21 עם נסיון עם לא מעט דברים להציע
אנונימית
גם שלי אמרה את זה
אמרתי לה שזה זכותי להיות פה ושאני עוזרת לאחרים ושהם עוזרים לי ושזה הרעיון של סטיפס זה הרגיע אותה

עריכה: איך זה ספאם? הן בסך הכל דואגות לנו שבטעות נדבר עם פדופיל^
שאני הרבה יותר חכם ממנה
תאמר לה שאתה גם מייעץ לא רק מתייעץ ושיש גם בני גילך .. לא משהו רע בקטנה
אנונימית
אתה יכול להגיד לה גם שלא כולם פה בני 13!! (אני 17!)
שניכם צודקים
בסוף היא מתייעצת בfxp כזה
מאיפה לה מזה סטיפס
לא כולם פה בני 13,ממש ממש לא!
זה אתר של בני נוער ואפילו מש הרבה שעונים לה והם בני 21+ אז שאמא שלך תרגע.
חהחהחהחהחהחחהחהחה סליחה זה הצחיק אותי
אני מסכימה מאוד עם התגובה הראשונה
אתה מתייעץ בסטיפס, לגבי למה אתה מתייעץ בסטיפס!
היא צודקת
אנונימי
אני מת מצחוק xd
אשכרה זה מה שאמרה לך?
אני למשל בת 23. תגיד לה שלא כולם בני 13
אנונימית
מסכים איתה כל אחד פה מדבר כאילו הוא גאון גדול בהכל והרבה פעמים האנשים כאן טועים ומטעים וזה נורא מעצבן.
היא צודקת וואלה כן כל הבנים 13 לעשות כמה מינוסים שבא לכם אבל איזה ניסיון חיים ואהבה יש לכם יותר מלאמא? נו ברצינות תהיו אמיתיים עם עצמכם מה יש לכם יותר ניסיון ממנה? גידול ילדים? מערכות יחסים? לימודים? צבא? עבודה? את זה יש לכם? לא אין לכם! אז די עם האשליה הזו
אנונימית
אמא שלי דווקא די אוהבת את סטיפס, היא כל הזמן מבקשת ממני לשאול פה כל מיני דברים :) אני אוהבת אותה מאוד 3>
שמע היא צודקת
בשביל לייעץ לאותם ילדים בני 13 ללא השכלה, ניסיון או חכמת חיים.
היא כנראה לא יודעת ממש מזה
אנונימית
היא צודקת מאד תמחקי
אנונימית
שלפעמים הנקודת מבט שלה זה לא מה שאתה צריך, ושלפעמים תשובות של אנשים מהאתר שחשופים למלא שאלות ורוצים לעזור, הן יותר פתוחות מהאמא המקובעת שלך.
אגב, לא כולם פה בני 13.
teenspirit,
לילדים בני 13 אין יותר נסיון וחוכמת חיים מאשר לאנשים בני 40. אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לתת עיצות טובות.

יש משהו בלקבל עיצות מאנשים שיותר קרובים אליך בגיל, מכיוון שהם מבינים אותך יותר. בכל מקרה, תגיד לאמא שלך שאתה כאן לא בשביל לשאול אלא בשביל לענות. :)
מצחיק כמה שמבוגרים ובפרט ההורים שלנו יכולים ככ לא להבין אותך לפעמים

ולשאלה, ברה פשוט להתעלם
כמו שהיא משוטטת בפייסבוק ובפורומים של הורים ממורמרים, כך גם לך מותר ואין בזה שום דבר רע
לול מי שואל אותה
. .
תגיד לה שיש לפחות אחת עם תואר בפיזיקה מהטכניון. זה מספיק השכלה בשבילה? או שתואר ראשון זה לא מספיק?
זה שיש לבנאדם תואר זה לא אומר שיש לו הסמכה או יכולת לייעץ.
nf,
ברור שאין קשר! על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתואר בפיסיקה. זה נאמר בתגובה לדברים של אמא שלו, שטענה שהאתר הזה מלא בחסרי השכלה.
קולות,
אפונת גינה. lol
תגיד לה שהיא צודקת