7 תשובות
אני גאה בך אל תוותרי בחיים !!!!!
את אלופה ותעברי את זה כמו גדולה זה קטן עלייך אל תישברי ממילים של אנשים ואם את רוצה לדבר אני פה !!!!
לא רואה שום סיבה למה לא לספר להורים, זה הבריאות שלך וזה לא חכם לא לספר להם.
למעשה, אני מבינה אותך נורא.
תקשיבי אהובה שלי, את חזקה.
את מסוגלת לצאת מזה, את מסוגלת לצאת מזה בזכות עצמך! בזכות זה שאת כל כך מדהימה וחזקה שלמרות שאת נמצאת במצב כל כך קשה יש בך אופטימיות! את כל כך חזקה כי את לא מוותרת.
אני גאה בך, אני כאן איתך למרות שאני בכלל לא מכירה אותך. אני איתך בלב.
ואת יותר ממוזמנת לפנות אלי מתי שתרצי.
את מסוגלת להכל רק אל תוותרי ותמשיכי להילחם,זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר ואת תודי לעצמך. את חזקה!
היי אהובה המון בהצלחה אשמח עם תפני עלי בפרטי כי יש לי דרך לעזור לך עם תרצי❤
את מדהימה שאת מנסה להתמודד עם זה לבד כי את יודעת שאת מסוגלת ואת לגמרי מסוגלת
את חזקה ואל תוותרי לעצמך
את יודעת שאת רוצה את זה אז אל תוותרי
לגמרי גאה בך על כך הדרך שעברת עד עכשיו זה מראה כמה את חזקה גם אם את חושבת שלא
כל פעם שאת נשברת את מנסה שוב ושוב
אני מאמינה בך שתצליחי לעבור את זה באמת
זה לא יהיה פשוט אבל את תעברי את זה אני מבטיחה לך
מכל פעם שאת נשברת את חושבת שאת הופכת ליותר חלשה אבל ההפך!!
את מדהימה באמת.
אנונימית
אני גאה בך כל כך תשארי חזקה!!!!! אני מאמינה בך שאת מסוגלת, מדהימה!