12 תשובות
זה פותח את הטעמים
כי זה טעים
ואוהבים את החריפות
כי זה טעים
זה מגביר את הטעם למאכלים.
כי יש כאלה שאוהבים וזה מוסיף להם כמוני
SR4
נותן אנדרנלין כזה, כיף בפה לאדעת
כי זה טעים
את פשוט לא אוהבת את זה
זה טעים רצח וממש בריא
אני אוהבת את זה זה כמו אקשן בתוך הפה לול
אנונימית
לכל אחד יש מזוכיסט פנימי, החריף מוציא אותו לבחוץ לטייל
עכשיו במקרה אני רואה אנימה של בישול.
אז גיליתי משהו, חריף זה לא טעם שקיים בחושים של הלשון שלנו, יש מתוק, חמוץ, מלוח, אבל אין חריף.
חריף זה כאב והכאב הזה גורם לנו להתרגש ולרצות עוד...