11 תשובות
^^מבינה עניין
אנונימי
לא , פחות אוהב
כן התרגלתי לזה אני מרוקאית חחח
כן, בזמן האחרון פחות כי אני טבעונית אבל פעם הייתי אוכלת מלא סביח עם מלא חריף וכל זה
כן
אנונימית
לא מסוגלת
אנונימית
רק בתור תיבלון, וקצת
כן והרבה.