7 תשובות
חריף זה טעיםם
כי יש אנשים שאוהבים את התחושה שזה נותן להם.
שואל השאלה:
זה לא תורם לי...
זה לא תורם לי...
יש אנשים שנהנים מהאתגר או שטעים להם או משהו כזה
יש כאלה שאוהבים
ככל הנראה אוהבים את הריגוש כשהם אוכלים משהו חריף מאוד
יש גם כאלה שזה לא מאוד חריף להם ולכן טעים
יש גם כאלה שזה לא מאוד חריף להם ולכן טעים
שואל השאלה:
^^אוקיי. אבל מדובר בכאב...
^^אוקיי. אבל מדובר בכאב...
באותו הנושא: