7 תשובות
בסדר גמור
יש לי רק חבר ילדות אחד.
ופה אני מדבר רק עם בן אדם אחד, אבל סתם כי הוא מצחיק.

ההתמודדות שלי עם זה היא מוזרה יחסית.
אני מאמין שיום אחד יהיו לי הרבה אנשים וחברים סביבי.
כי אני מאמין באישיות שלי, אבל אני לא דוחף את עצמי כדי להגיע למצב.
LTC
שואל השאלה:
אין לך גם בכלל חברים? ובת כמה את?^
אנונימית
שואל השאלה:
ומחוץ לבית ספר יש לך חברים או בכלל לא? כי לי אין בכלל חוץ מאחת
אנונימית
שואל השאלה:
17
אנונימית
אני בת 18
ואין לי חברים
ואני גאה בזה
אין מי שיקח לי מהאוכל
אנונימית
קשה ולפעמים אני נכנס לדיכאון גם.
אני חושב שהדרך היחידה לצאת מהמעגל הזה של הבדידות והדיכאון זה פשוט להתחיל פסיכולוג חדש ולקחת פסיכיאטר
(הייתי אצל פסיכולוג והפסקתי)