54 תשובות
אממ הם מנודים..,
חרדה חברתית.
אין לי בכלל נושאי שיחה וחרדה חברתית
אנונימית
יש חברים אבל אין חברים טובים
אין לי מושג
אנונימית
אני לא יודעת למה אבל זה מבאס
אנונימית
לי אין
נראלי בגלל חרדה חברתית וניתוק של כמה שנים אז זה סוגר ..
שלחי לי הודעה
נראלי בגלל חרדה חברתית וניתוק של כמה שנים אז זה סוגר ..
שלחי לי הודעה
קח/י עצה ממני אף אחד לא באמת חבר שלך אנשים צבועים בעולם הם היו מוותרים עלייך בישביל כסף או דברים יקרי ערך אפילו האנשים שהיו הכי קרובים אלייך יכולים להפנות לך גב תמורת משהו
אני
חרדה חברתית
חרדה חברתית
אנונימית
כן יש (לא אני), יש כאלה עם חרדה חברתית, יש מנודים, יש כאלה שאוהבים פשוט להיות עם עצמם, יש כאלה שפחות מתחברים אליהם ... ולאדעת עוד כמה סיבות
אני בלי חברים בכלל (סתם - ככה אני מרגישה לפעמים , כול החברות שלי מאוד שונות ממני במבחינת התנהגות (שותות ומעשנות ואני יושבת ולמודת) או שיש לי את החברים האלו שלא אכפת להם ממני והם שפוטים שלי ילדה)
לי לא היו חברים בגלל שהם התחילו להתנהג אליי ממש מגעיל והייתי כל הזמן לבד בהפסקות...
אבל השנה מצאתי חברות חדשות<3
אבל השנה מצאתי חברות חדשות<3
לי
אני פשוט בן אדם ממש ממש סגור וקשה לי ברמות להתחבר לאנשים
אני לא יודעת מה לעשות קשה לי כבר עם הבדידות הזאת
אני פשוט בן אדם ממש ממש סגור וקשה לי ברמות להתחבר לאנשים
אני לא יודעת מה לעשות קשה לי כבר עם הבדידות הזאת
לי אין חברים...
אנונימית
כן . אני בן אדם הכי טוב לב והכי מפנק בעולם , יש לי את האופי הכי טוב בעולם אבל לא רוצים להיות חברים שלי.
ועוד למה? בגלל שיש לי אף גדול וגבות מחוברות.
זה הרס לי את החיים
ועוד למה? בגלל שיש לי אף גדול וגבות מחוברות.
זה הרס לי את החיים
אנונימי
אני מאוד חסרת ביטחון ומאוד חלשה אז אנשים מנצלים את זה כדי לפגוע לנצל ולהשפיל אז אני תמיד בסוף נשארת לבד
אנונימית
אני..
מי שרוצה לדבר בפרטי איתי ומזדהה אני אשמח
מי שרוצה לדבר בפרטי איתי ומזדהה אני אשמח
אנונימי אפשר להוריד גבות מחוברות זה לא מצחיק
אם מישהו צריך עזרה או מישהו לדבר איתו תרגישו חופשי לשלוח הודעה אני גם הייתי ככה פעם ואז עברתי בית ספר ועכשיו יש לי יותר חברים ואני יותר סומכת על אנשים לביטחון עצמי גדול יותר ברור
אני לא צוחק ולא מסכימים לי לעשות את זה .
אני לא אתחיל לדבר על זה. חיים טובים ותודה רבה שאת מציעה לדבר אני אשמח אם יהיה לי תקופה ממש רעה שאצטרך לדבר עם מישהי
אני לא אתחיל לדבר על זה. חיים טובים ותודה רבה שאת מציעה לדבר אני אשמח אם יהיה לי תקופה ממש רעה שאצטרך לדבר עם מישהי
אנונימי
כשהייתי בבית הספר נפגעתי מהחברות שהיו לי ברמה מאוד מאוד קשה, הן התנהגו בצורה מאוד לא אנושית והייתי במצב לא פשוט (אירוע טראומתי שחוויתי באותה התקופה), בסיטואציות כאלה אתה מצפה מחברים של 8-10 שנים שיהיו שם לצידך ויתמכו בך אבל לא רק שהם לא תמכו, הם גם שמחו על כך וריכלו בלי סוף.
היום אני כבר אחרי תיכון ואחרי צבא, למרות הכל- אני מאוד חברותית ושמחה ותקשורתית ואני כן מאמינה באנשים טובים ובחברים, אני פשוט מאוד שקולה ומחושבת לגבי מי הם האנשים שאני מכניסה לחיים שלי. אני יכולה להיות בקשר חברי כלשהו אבל לא להתקרב ולהיפתח עד שאני לא מבינה מי האדם שנמצא מולי.
ואם אתם תוהים- התקופה ההיא שהייתי לבד? זו הייתה תקופה מהממת שבה התחזקתי ולמדתי על עצמי ועל הסביבה כל כך הרבה דברים.
היום אני כבר אחרי תיכון ואחרי צבא, למרות הכל- אני מאוד חברותית ושמחה ותקשורתית ואני כן מאמינה באנשים טובים ובחברים, אני פשוט מאוד שקולה ומחושבת לגבי מי הם האנשים שאני מכניסה לחיים שלי. אני יכולה להיות בקשר חברי כלשהו אבל לא להתקרב ולהיפתח עד שאני לא מבינה מי האדם שנמצא מולי.
ואם אתם תוהים- התקופה ההיא שהייתי לבד? זו הייתה תקופה מהממת שבה התחזקתי ולמדתי על עצמי ועל הסביבה כל כך הרבה דברים.
אנונימית
אהה אוקיי סורי ותרגיש בנוח
מי שאין לו חברים מוזמן אני אשמח לי גם לא יזיקלי גם לא יזיק חברה ❤
חרם...
אנונימית
חרדה חברתית.
אני גם לא מדברת הרבה.
כנראה שזה מה שמרחיק אנשים.
אני גם לא מדברת הרבה.
כנראה שזה מה שמרחיק אנשים.
אנונימית
אני
כי אני מכוערת ולא מגניבה
אני יהיה חברה שלכם, תשלחו הודעה
כולם צבועים קשה למצוא כאלה שלא
אני, ובגלל
1) קשה לי להפתח לאנשים, אני ביישנית בקטע רע
2) אני לא נמצאת בשום מסגרת חוץ מהעבודה שלי ובעבודה שלי יש רק בני 40 פלוס ואני לא מתחברת אליהם וזה גם יהיה מוזר..
3) יש לי חרדה חברתית
:')
1) קשה לי להפתח לאנשים, אני ביישנית בקטע רע
2) אני לא נמצאת בשום מסגרת חוץ מהעבודה שלי ובעבודה שלי יש רק בני 40 פלוס ואני לא מתחברת אליהם וזה גם יהיה מוזר..
3) יש לי חרדה חברתית
:')
היי אני
לגמרי מבחירה.
לגמרי מבחירה.
כי אף אחד לא אוהב אותי וכולם שונאים אותי ואני גם שונאת את עצמי ואף אחד לא רוצה להכיר אותי ורק מעליבים אותי אבל הם לא יודעים שגם לי יש רגשות ובגלל זה אני כל הזמן בוכה ואני מיואשת מהחיים
אה ויש לי חרדה חברתית
אה ויש לי חרדה חברתית
אנונימית
אני....
בגלל שאני "מוזרה" בגלל שאין לי אניסטגרם....
בגלל שאני "מוזרה" בגלל שאין לי אניסטגרם....
אנונימית
אממ בגלל שאני בן אדם אדיש ואני מביכה כזאת
אנונימית
כי אני אימו בערך
אנונימית
אין חברים טובים רק אנשים שאני מסתובב איתם.
אני יש לי חרדות (ילדים מאצלי גרמו לזה )
אני אוהבת דברים אחרים (לא נועה קירל וכל החרא הזה)
אני מאוד מוזרה ולא הרבה רואים בזה דבר טוב
אני אוהבת דברים אחרים (לא נועה קירל וכל החרא הזה)
אני מאוד מוזרה ולא הרבה רואים בזה דבר טוב
חח סליחה וואי אני מת
יש לי אבל אני לא סובלת אותם תכלס אז אין
אנונימית
אני
כי אף אחד לא רוצה בחברתי :(
כי אף אחד לא רוצה בחברתי :(
לי יש מלא ואני מתחברת עם כמעט כל אחד בקלות
אבל כנראה זה בגלל חרדות חברתיות או שאנשים מצפים שינסו להתחבר אלייהם במקום לעשות את הצעד הראשון
הם משכנעים את עצמם שבחיים לא יהיו להם חברים ואמונה מביאה למציאות...
אבל כנראה זה בגלל חרדות חברתיות או שאנשים מצפים שינסו להתחבר אלייהם במקום לעשות את הצעד הראשון
הם משכנעים את עצמם שבחיים לא יהיו להם חברים ואמונה מביאה למציאות...
אני בגלל פוסט טראומה קשה והתעללויות וחרמות גם בבית ספר וגם בחוץ
וגם המון שנים הייתי הומלסית ברחוב אז אין לי כישורים חברתיים בכלל
וחרדה חברתית
וגם המון שנים הייתי הומלסית ברחוב אז אין לי כישורים חברתיים בכלל
וחרדה חברתית
יש חברים כאלו אבל אין חברים שאני יכולה להרגיש 100 אחוז בנוח איתם והם באמת חברים שלי
אני שונא אנשים
כי פשוט אני שקופה בעולם הזה... כולם אומרים לי תתאבדי וכל זה וניסיתי אבל לא הצלחתי..קשה לי
אנונימית
אנונימית ואוו אם את ^ רוצה לדבר אני פה בישבילך
כי קשה לי להתחבר לאחרים
ויש גם הרבה ששופטים אותי על רושם ראשוני ובגלל שאני שקטה קצת
ויש גם הרבה ששופטים אותי על רושם ראשוני ובגלל שאני שקטה קצת
אנונימית
אין לי חברים בבית ספר....
אני לא עשיתי שום דבר רע אנלא יודעת למה
אני לא עשיתי שום דבר רע אנלא יודעת למה
אני
דברו איתי בפרטי אנשים אני בודדה
דברו איתי בפרטי אנשים אני בודדה
יש לי חברים, אפילו בסטי, לא בקטע של להשוויץ בכלל חשוב לי שתדעו שאני פה בשביל כולם!!! שלחו הודעה ואעזור לכן/לכם!!
נמאס לי מאנשים מהר מאןד
גם לאנשים שיש חברים מרגישים שאין להם כאלה.
חרדה חברתית
שואל השאלה:
ואו אשכרה לכל בן אדם שני פה יש חרדה חברתית?נחמד לדעת שאני לא היחידה שבודדה וסובלת.
ואו אשכרה לכל בן אדם שני פה יש חרדה חברתית?נחמד לדעת שאני לא היחידה שבודדה וסובלת.
אנונימית