6 תשובות
את מתכוונת לחברים טובים?
שואל השאלה:
לא.. אבל כן רק 1 חבר טוב.
ואין גם חברים בכלל כאילו
אנונימית
לי אין חברים בכלל
אנונימי
אין לי בכלל כבר כמה שנים טובות
היו לי 3 עד לא ממזמן אבל החלטתי שהקשר איתן לא עושה לי טוב אז עכשיו יש לי 0 ואני מרגישה הרבה יותר טוב מאז שניתקתי איתן את הקשר ובכללי מאז שאין לי חברות, כי ככה אף אחד לא יכול לפגוע בי, נפגעתי מספיק מאנשים שבחיים לא חשבתי שיפגעו בי
אנונימית
לי אין בכלל