7 תשובות
כן
בהצלחה
ברור בהצלחה
כן תעשי מה שטוב לך זה סבבה
רצוי
זה מרים את החזה
ממליצה על האימון הזה גם לגב זה מעולה
ברור! את צריכה להתאמן על כל הגוף
אבל לדעתי לא צריך יותר מכמה סטים של בנץ פרס בטכניקה *טובה*
יכול לשלוח לך סרטון בפרטי שמסביר אם תרצי
כן למה לא