8 תשובות
עדיף שתנוחי
תנוחי
תנוחי
את יכולה בקטנה אבל אם כואב לך תנוחי
לנוח
תנוחי
שואל השאלה:
זהו שקרדיו ממש משחרר לי אותם והם לא כואבים ברמה של אני לא יכולה לזוז/ברמה של אני הולכת מןזר
אבל נגיד אימוני רגליים וידיים אני לא יכולה לעשות כי זה יכאב, אימוני בטן זה דווקא יהיה בסדר כי הבטן שלי לא תפוסה בכלל וקרדיו (אליפטיקל) ישחרר לי אוחי קצת את הרגליים נראלי ואת הידיים האמת כי הוא מאמן גם וגם
אהי פשוט לא יודעת אם אני מאמצת את עצמי יותר מדי, גם נגיד שבוע הבא הולכים לצימר אז אני אנוח וכאילו נראלי עדיף להתאמן היןם קצת, בקיצור מה אתם הייתם עושים? גם אם אני אתאמן זה כנראה יהיה איזה 20 דקות בטן ואז איזה 45-50 דקות אליפטיקל
זהו שקרדיו ממש משחרר לי אותם והם לא כואבים ברמה של אני לא יכולה לזוז/ברמה של אני הולכת מןזר
אבל נגיד אימוני רגליים וידיים אני לא יכולה לעשות כי זה יכאב, אימוני בטן זה דווקא יהיה בסדר כי הבטן שלי לא תפוסה בכלל וקרדיו (אליפטיקל) ישחרר לי אוחי קצת את הרגליים נראלי ואת הידיים האמת כי הוא מאמן גם וגם
אהי פשוט לא יודעת אם אני מאמצת את עצמי יותר מדי, גם נגיד שבוע הבא הולכים לצימר אז אני אנוח וכאילו נראלי עדיף להתאמן היןם קצת, בקיצור מה אתם הייתם עושים? גם אם אני אתאמן זה כנראה יהיה איזה 20 דקות בטן ואז איזה 45-50 דקות אליפטיקל
אנונימית
תנוחי כמה אימונים לא ישנו כלום הכל טוב
באותו הנושא: