13 תשובות
בטח שזה בסדר
בסדר
זה בסדר, פשוט לא צריך להגזים
יחסית זה עוצר את הגדילה אבל את כן יכולה לשתות רק תמנע מצריכה רבה של קפה
שואל השאלה:
פעם בכמה ימים או אפילו פעם ביום זה בסדר?
פעם בכמה ימים או אפילו פעם ביום זה בסדר?
שואל השאלה:
^^אני בן
^^אני בן
כן
כמ6הן אני שותה קפה מגיל איזה 10
נס קפה או קפה רגיל?
אם נס קפה אז בטח אין בעיה אני שותה מגיל 12
אבל אם זה קפה שחור אז אפשר אבל לא ברמה מוגזמת
אם נס קפה אז בטח אין בעיה אני שותה מגיל 12
אבל אם זה קפה שחור אז אפשר אבל לא ברמה מוגזמת
שואל השאלה:
קפה הפוך.
זה הקפה היחיד שלא מר מדי בשבילי...
קפה הפוך.
זה הקפה היחיד שלא מר מדי בשבילי...
עזוב עדיף להימנע מזה
בסדר לשתות פעם ב- אבל לא קבוע
בסדר לשתות פעם ב- אבל לא קבוע
אני שותה מגיל 9-10 *-*
באותו הנושא: