13 תשובות
בטח שזה בסדר
בסדר
זה בסדר, פשוט לא צריך להגזים
Kir
יחסית זה עוצר את הגדילה אבל את כן יכולה לשתות רק תמנע מצריכה רבה של קפה
שואל השאלה:
פעם בכמה ימים או אפילו פעם ביום זה בסדר?
שואל השאלה:
^^אני בן
כן
כמ6הן אני שותה קפה מגיל איזה 10
נס קפה או קפה רגיל?
אם נס קפה אז בטח אין בעיה אני שותה מגיל 12
אבל אם זה קפה שחור אז אפשר אבל לא ברמה מוגזמת
שואל השאלה:
קפה הפוך.
זה הקפה היחיד שלא מר מדי בשבילי...
עזוב עדיף להימנע מזה
בסדר לשתות פעם ב- אבל לא קבוע
אני שותה מגיל 9-10 *-*