18 תשובות
לדעתי זה בסדר גמור.
לדעתי כן
כן
כל
לדעתי לא אבל בחירה שלך
כן
ממש קצת אפשר אבל כל עוד זה לא מלחץ חברתי
לא הייתי עושה את זה
אבל אם ההורים יודעים ויש הסכמה אז זה בסדר
שכל אחד יעשה מה שבא לו
אבל אם ההורים יודעים ויש הסכמה אז זה בסדר
שכל אחד יעשה מה שבא לו
שואל השאלה:
מה ההורים יודעים ברור שלא
מה ההורים יודעים ברור שלא
אנונימי
יש סיבה שאלכוהול זה מגיל 18 (:
אני לא ממליצה לעשות את זה ב15 אבל בסך הכל זה בחירה שלך
אני לא ממליצה לעשות את זה ב15 אבל בסך הכל זה בחירה שלך
אפשר, אבל תנסה לא להשתכר. אם אתה תשתכר אתה לא תשלוט במעשים שלך ואתה לא רוצה שזה יקרה
^בטח שהוא ישלוט, זה לא שהוא עכשיו ישתה בקבוק שלם ולא ידע מה הוא עושה
תגידי להורים שיש נגיד יום הולדת ותהיה שם שתייה
תראה איך הם יגיבו ותתנהל לפי זה
אם אתה רואה שהם בשוק או משהו אז אל תגיד להם
אם אתה רואה שהם סבבה עם זה תגיד להם
תראה איך הם יגיבו ותתנהל לפי זה
אם אתה רואה שהם בשוק או משהו אז אל תגיד להם
אם אתה רואה שהם סבבה עם זה תגיד להם
לדעתי לא 15 מוקדם קצת
אנונימית
איך שרדת עד גיל 15 בלי לשתות
מים מרכיבים בערך 77% מהגוף שלך
תלמד אותנו את הסודות שלך אחי
מים מרכיבים בערך 77% מהגוף שלך
תלמד אותנו את הסודות שלך אחי
אנונימי
לא. הנזקים שיבואו אחר כך הם גדולים... למדתי על זה ועשיתי תחקיר מאוד ארוך על זה ולא סתם יש הגבלת גיל על אלכוהול
אם אתם קצת שותים ונהנים נגיד בבית של מישהו ולא עושים שטויות ואתם בשליטה עצמית, (ויש מבוגר אחראי בסביבה כמובן), אז תבלו לכם למה לא
כן, אבל לא ממש מוגזם 0_0
באותו הנושא: