12 תשובות
כן אבל לא בהגזמה ולא להתשתכר
לפי חוק לא
לפי חוק לא
תלוי כמה את שותה, כדי להתנסות, לדעתי זה בסדר
לא להגיע למצב של שיכרון.
לא להגיע למצב של שיכרון.
לא
זה לגיטימי בדור הזה אבל לא יותר מידי
חוקי, אבל לדעתי לא בסדר
חד משמעית לא, לשתיית אלכוהול בגיל צעיר יש השלכות פיזיולוגיות, נוירולוגיות ונפשיות ולכן מומלץ להימנע מכך.
לא זה לא חוקי בכלל
לדעתי זה בסדר אחת לכמה זמן, אם יש מסיבה או משהו. את יכולה להיות אחראית על עצמך וזה הזמן לניסוי וטעייה.
רק שזה לא יהפוך לדבר שבשגרה
רק שזה לא יהפוך לדבר שבשגרה
לפי החוק לא
אבל לדעתי כן
אני שותה מגיל 13
אבל לדעתי כן
אני שותה מגיל 13
מדי פעם כן אבל בקטנה כזה
אנונימית
לא
באותו הנושא: