6 תשובות
נשמע שאת מבינה בעצמך שהבעיה היא חוסר מסגרת והשעות שהפכת. לא שאני מומחית גדולה, עובדה שאני ערה ב6 וחצי בבוקר, אבל אם זה ככה משפיע עלייך לרעה את צריכה לסדר לך לוז ולהכריח את עצמך לישון ולקום בשעות מסויימות כדי שזה לא יקרה. לכל דבר אפשר להתרגל, זה פשוט עניין של עבודה עצמית
בדיוק כמוני
אם את בקושי אוכלת ארוחה אחת ביום כדאי שתאכלי קצת יותר, שתאכלי ארוחה אחת ביום כי זה עוד סביר אם את לא עושה ספורט וכזה
אני אישית גם אוכל עכשיו ארוחה אחת ביום כי אני לא מרגיש רעב, ככה הרגלתי את עצמי וזה בסדר
אבא שלי רופא אז הוא אמר לי שזה בסדר רק אם אני לא מרגיש שאני מרעיב את עצמי
תשובה ממש מטעה! זה לא בסדר, לא משנה מה את אוכלת וכמה את אוכלת- ארוחה אחת זו לא סיטואציה בריאה וטובה לגוף ואל תתרגלי לזה
יכול להיות שזה תחילה של דיכאון, איך המצב הנפשי שלך?
ואם תרצי אני אוכל לעזור לך בפרטי.