4 תשובות
מקווה שעזרתי:-)
עם - אני עם חברה, אני עם המשפחה
אם - אני אבוא אם לא יהיה חם, אם אני אצליח
על - אני על המדרכה
אל - אל תדבר איתי
אם - אני אבוא אם לא יהיה חם, אם אני אצליח
על - אני על המדרכה
אל - אל תדבר איתי
עם- עם חבר, עם פיג'מה
אם- אם לא יהיה חם, אם תעבור את המבחן
על- אני על המגלשה, אני על הגג
אל- אל תיגע בי, אל תקשיב
אם- אם לא יהיה חם, אם תעבור את המבחן
על- אני על המגלשה, אני על הגג
אל- אל תיגע בי, אל תקשיב
תמיד תחשבי שע' זה כמו שרושמים את האות הזאת בכתב, הקווים הם אחד על השנח. זאת אומרת שהכוונה היא הוספה, או ביחד.
למשל אני הלכתי עם שני לפארק (עם, כי אפשר לראות אומנםצלא פה אבל בכתב שהקווים אחד על השני)
מקווה שזה מובן ככה אני הצלחתי לקלוט
למשל אני הלכתי עם שני לפארק (עם, כי אפשר לראות אומנםצלא פה אבל בכתב שהקווים אחד על השני)
מקווה שזה מובן ככה אני הצלחתי לקלוט
באותו הנושא: