7 תשובות
אנימה סה יפני
אנימה זה יפני
אנימציה זה בכללי סרט מצויר
וואו זה בכלל לא אותו דבר
שואל השאלה:
אוקי תודה :)
אנונימית
אנימה זאת אנימציה יפנית
אנימה זו אנימציה יפנית אבל לעומת זאת זה ג'אנר אנימציה שונה לגמרי ממה שאת רגילה לראות בארץ מלבד לכל המתורגמות הממש מסריחות כמו דרגון בול בעיברית, דיג'ימון, בייבלייד, בקוגן החדש ועוד זבל שיש בארץ שתרגמו לעברית. (אגב מומלץ לראות אנימה ביפנית שזה שפת המקור זה גם מפתח קישורים לשפה וגם הכי מותאם).
אנימה זו אנימציה יפנית, אנימציה זה כל תוכן טלויזיוני מצויר. השם אנימציה הוא בעצם לציורים הזזים בטלויזיה.
לרב אנימה היא הרבה יותר מושקעת מסדרות וסרטים, גם בציור וגם בסיפור.
התפיסה המערבית קובעת כי מצויר זה לילדים, אך אנימה ממש לא מקובעת לתפיסה הזו. יש אנימות לילדים(קודומו), וכל השאר(שזה הרב מן הסתם) הוא לא.
אנימות 16+ הן סיינן(לבחורים צעירים) וג'וסיי(בחורות צעירות), כמובן שיש זאנרים רק למבוגרים, יש אצ'י שזה הומור מיני "כבד" עם סצנות מיניות מצוירות ולפעמים גם חזה, יש הנטאי שזה בעצם הפורנו.
יש הרבה רציחות, דם, פילסופיות עמוקות, התאבדויות, מסעות פסיכולוגיים, אלימות, תהיות מוסר, מוות טרגי (גם של ילדים קטנים), הומור מיני, תשוקה מינית ועוד...
זה בדיוק כמו סדרות רק מצויר, ובכך היכולות הרבה יותר חופשיות ואמינות ממשחק עם שחקנים, ויפה ומושקע הרבה יותר משאר האנימציות.
מה שתרגמו בארץ אלו אנימות קודומו +דרגון בול מצונזר עם דיבוב מזעזע ונארוטו 100 פרקים ראשונים בערך.
בגלל זה הבלבול בארץ
בכללי אני מסכים עם צייד הנשים, אנימה הכי טוב לראות ביפנית. מעבר למה שהוא אמר(והוא צודק בהחלט), בדיבוב עלולים לצנזר םרטים, למסור מידע שגוי ואמנות הדיבוב ביפן היא ברמה שאין שניה לה בעולם. הם שחקני קול אמיתיים, והפערים ברמות בין דיבוב יפני לדיבוב אנגלי או עברח הוא עצום.