9 תשובות
זה הגיל של הצבא אז למה לא גם גיל של חוקיות
תפסיקי להתעצבן שאלת עניתי
תפסיקי להתעצבן שאלת עניתי
כי בגיל 18 עושים צבא (רוב האנשים)
זה נראנ לי בשביל להשלים 12 שנות לימוד פשוט
זה נראנ לי בשביל להשלים 12 שנות לימוד פשוט
שואל השאלה:
מה הקשר צבא
יש כאלה שגם מתגייסים רק בגיל 19
בגלל התיכון
גם מבחינה עולמית זה הגיל של החוקיות, בלי קשר לצבא
מה הקשר צבא
יש כאלה שגם מתגייסים רק בגיל 19
בגלל התיכון
גם מבחינה עולמית זה הגיל של החוקיות, בלי קשר לצבא
אנונימית
לפי ההיגיון הזה יכולים להגיד שגיל 17 זה כמו 16 ואז ישימו את גיל 16 ואז יגידו שגיל 16 זה כמו 15 וזה יימשך לעד ותכלס זה פשוט שמסיימים ללמוד בגיל 18 פחות או יותר
אנשים נורמאליים מתגייסים בגיל 18
אנונימית
נכון
בגלל זה רשמתי רוב האנשים
יש לי חברה שתעשה צבא בגיל 19
ויש לי ידיד שייתגייס בגיל 20 לקראת 21
בגלל זה רשמתי רוב האנשים
יש לי חברה שתעשה צבא בגיל 19
ויש לי ידיד שייתגייס בגיל 20 לקראת 21
חלק מהדברים הם שרירותיים
למה יש 365 ימים בשנה? למה למזלג קוראים מזלג? יש מצב שיש יותר דברים שרירותיים מאלו שיש להם באמת סיבה, מלא דברים הם לגמרי רנדומליים אם תחשבי על זה
למה יש 365 ימים בשנה? למה למזלג קוראים מזלג? יש מצב שיש יותר דברים שרירותיים מאלו שיש להם באמת סיבה, מלא דברים הם לגמרי רנדומליים אם תחשבי על זה
שואל השאלה:
כן אבל למה בחרו דווקה במספר הזה?
כן אבל למה בחרו דווקה במספר הזה?
אנונימית
כי אנשים אמרו למה אנחנו נבוטחים בנערים בגיל 18 שיחזיקו נשק ולא סומכים עליהם עם אלכוהול או להצביע בבחירות וכו'... אז זה הגיל שנקבע.
באותו הנושא: