16 תשובות
כמו bitchin
חצי קלאץ'
הם יפים מדי, כאילו הם באמת נראים כמו בובות כאלה.
וגם בכללי הם פחות הטעם שלי.
אבל הם מושלמים.
עם הזיפים כן
חצי קלאץ
לע
כן
איכס סליחה אני בן אבל זה גועל נפש
פחות הטעם שלי לפחות..
אנונימית
לא כל כך אבל הם לא מכוערים
לא הטעם שלי אני אוהבת חמודים ולא גבר גבר ואני גם שונאת זיפים
כן ברור
אבל לא שופטת לפי מראה :)
הם יפים אבל הם נראים כמו בובות כאלה נשיים כיאלו פחות הטעם שלי
חצי ההבתי את השער ואת העניים אבל את הצורת פנים לא
לא, זה נראה לא אמיתי.
אנונימית
כולם שם עיניים בהירות אז לא
לא