13 תשובות
כן בכמה
ז ו לא אתר הכרויות פה חמודה
אנונימי
לא לגמרי בטעם שלי
לא ממש טוב אבל נראים נחמד.
יצא לי לראות פה לא מעט אבל באמת לכו תדעו אם התמונה אמיתית או לא
יצא לי לראות
תמונות של בנאדם שנראה טוב, כן
השאלה אם זה הבנאדם במשתמש
השאלה אם זה הבנאדם במשתמש
כן.
לא
שואל השאלה:
אנונימי,
אני בזוגיות כבר כמעט שנה
אני לא צריכה אתר הכרויות, חמוד:)
אנונימי,
אני בזוגיות כבר כמעט שנה
אני לא צריכה אתר הכרויות, חמוד:)
יצא, אבל לכי תדעי עם התמונה שלהן אמיתית
כן
אני בן ולא יצא לי להיתקל במישהי או מישהו שנראים ממש טוב (אני גיי)
באותו הנושא: