5 תשובות
את לא.
הכל בסדר
שואל השאלה:
איך הספקת בכלל לקרוא את השאלה
אנונימית
תחזרי לעשות ספורט
את צודקת בתכלס, בסוף נמות אז מה זה משנה? אבל לא צריך לחשוב רק על העתיד ולמה אני אעשה ככה אם ככה, תעשי מה שטוב לך כרגע
תקשיבי. זה קורה למלא אנשים שפתאום המחשבות האלה תוקפות אותם, אבל את חייבת להבין שדווקא בגלל זה את חייבת לחיות את החיים שאת רוצה לחיות! את חיה רק פעם אחת! לא תהיה לך עוד פעם לעשות את הדברים שאת רוצה ואוהבת לעשות. את חייבת להיות מי שאת רוצה להיות ולעשות את החיים שלך הכי טובים שבעולם. עכשיו תחזרי לעשות את כל מה שעשה לך טוב, כי כמו שתיארת את זה היה לך ממש כיף!