התחברות
הרשמה
למה ביבי ויתר על יהודה ושמרון בתמורה להסכם השלום? באסה!
עכשיו כל הערבים ישלטו... ביבי רע למדינת ישראל! שמאלני!!!
13 באוגוסט 2020, 19:14
פוליטיקה
ישראל
בנימין נתניהו
ביבי
2 תשובות
זה רק בגדה לא?
י
ימני מתון
אנונימית את די בכיינית ולא מבינה בפוליטיקה כלום
ג
גלי בהשד
באותו הנושא:
כדאי לדעתכם לאשר הקמת מדינה פלסטינית באיזור יהודה ושומרון בתמורה לשלום?
למה אנשים עדיין בעד ביבי שהוא אישר הקלות לעזה בתמורה לשקט אחרי מה שהיה השבוע?
מה תראו היום: גנץ אצל אופירה וברקו או ביבי אצל שרון ורני?
ביבי ביטל את הריבונות בתמורה להסכם שלום עם איחוד האמירויות זה שווה לדעתכם?
אם גנץ שמאלני למה הוא הסכים לתת לביבי לכבוש שטחים ביהודה ושומרון( על פי ההסכם) ?
אתיופים- למה ביבי התכוון כשאמר שזה גור אריה יהודה?
הבנתי שהיום ביבי ביטל בסוף את הסיפוח תמורת השלום עם הערבים מה אתם חושבים על זה?
למה זה גרוע שראש ממשלה משתמש בכסף של המדינה והכוח לטובת אינטרסים של אנשים עשירים כדי שיתנו לו דברים בתמורה?נגיד כמו ביבי
מה זה אומר אם אני שמח על זה שביבי ויתר על הסיפוח של השטחים תמורת שימור היחסים עם הערבים ? אני שמאלני גאה :)
למה ביבי בעבר מסר את חברון ו-17% משטחי יהודה ושומרון לערבים בהסכם וואי ? זוהי בושה, איך הוא וויתר על אדמות מולדת ?
אתם חושבים שביבי יספח את יהודה ושומרון באמת?