3 תשובות
אני מאמין שההצבעה כן תעלה בכנסת ביום ראשון, סביר להניח שתזכה לרוב
ייתכן, לא אאמין עד שאראה במו עיני.
יכול להיות..
בכל מקרה, אני חושב שאין לממשלת מעבר את המנדט לעשות שלום או לקבל החלטות כאלה גורליות.
הממשלה צריכה לזכות באמון הציבור, וכרגע הממשלה לא מתפקדת ככה
בכל מקרה, אני חושב שאין לממשלת מעבר את המנדט לעשות שלום או לקבל החלטות כאלה גורליות.
הממשלה צריכה לזכות באמון הציבור, וכרגע הממשלה לא מתפקדת ככה
באותו הנושא: