התחברות
הרשמה
למה ביבי בעבר מסר את חברון ו-17% משטחי יהודה ושומרון לערבים בהסכם וואי ? זוהי בושה, איך הוא וויתר על אדמות מולדת ?
24 בפברואר 2020, 17:51
פוליטיקה
ישראל
יו"ש
פלסטינים
היסטוריה
תשובה אחת
אני גם בדעה שלך אני בעד ארץ ישראל השלמה והכל, אבל בהתאם למצב ההסכם עם טראמפ הוא הכי טוב שהיינו יכולים לקבל.
א
אוג'י קוש
באותו הנושא:
את מי עדיף - את ביבי שמסר את חברון ו-17% משטחי ארץ ישראל( הסכם וואי), ששחרר 1000 מחבלים, שהסכים למדינה פלסטינית, שרצה
ביבי ימני וגנץ שמאלני לדעתכם? לדעתי שניהם מרכז וביבי סתם משחק לנו במוח,כי ביבי הרי כבר מסר שטחים והוא
ימנים - מה הפתרון לסוגיית שטחי יהודה, שומרון וחבל עזה לדעתכם?
ביבי שמסר את חברון וחתם על הסכם שבו הוא מוותר על 13% משטחי ארץ ישראל או גנץ ? מי עדיף ?
אם יום אחד תקום מדינה פלסטינית בשטחים של יהודה ושומרון ועזה, האם תכירו בה?
אני רוצה להצביע לביבי כדי שימסור עוד שטחים זה בסדר ? ביבי מסר התנחלויות, את 60% מחברון ועכשיו בתוכנית המאה הוא יכול
ביבי שמאלני שמסר 13% משטחי ארץ ישראל לטרוריסט ערפאת ורצה למסור את רמת הגולן. מה דעתכם ?
בחברון, יהודה ושומרון חיים יהודים? או רק ערבים?
אתם בעד עסקת המאה שתביא למדינה פלסטינית ותפנה יישובים אבל תחיל ריבונות על 30% משטחי יהודה ושומרון( השאר לערבים) ?
אם כחול לבן יבחרו הם יוותרו לערבים ויתנו להם הרבה שטחים או שזה שקר של ביבי ?
ביבי מסר בינתיים 13% משטחי ארץ ישראל לפלסטינים ורצה לוותר על רמת הגולן( כפי שהתמונה בפרופיל אצלי מוכיחה). מה דעתכם ?