5 תשובות
להעריך את מה שיש לך ולהסתפק בזה
להסתפק במה שיש לך, תחשבי שלאנשים יש פחות ממך והיו מתים למה שיש לך
זה ממש בסדר לקנא ולפעמים זה קשה להיסתפק במה שיש לך כי זה לא מספיק לך אבל פשוט תחשבי שלך יש משהו יותר שווה ממה שיש לאחר וזה יעבור לך לאט לאט
להסתפק במה שיש לך
להגיד תודה על מה שיש לך יש כאלה שאין להם את מה שיש לך