5 תשובות
במה?
קודם כל את צריכה להיות שלמה עם עצמך
קודם כל את צריכה להיות שלמה עם עצמך
לקנא*. ואי אפשר להפסיק, כולם מקנאים, זו תכונה שאי אפשר להעלים אותה
זה לא נכון, כשאתה שלם עם עצמך ומפסיק להשוות את עצמך לאחרים אז אתה לא מקנא
לחשוב על כל הדברים שיש לך ולו/לה אין ואת זה שגם אם את מקנאה במשהו מסוים גם אם זה משהו פיזי שאת רוצה שיש להם וגם אם קנאה מבחינת מראה את לא צריכה לקנא כי את מיוחדת ואם תהפכי להיות כמוהם את תאבדי את השונות שלך ומה שהופך אותך לעצמך ותאמיני לי שעדיף שתישארי את לא משנה מה.
אל תתעסקי בזה פשוט, הכי טוב זה להפסיק לעשות את כל ההשוואות לאחרים ולהתחיל להאמין בעצמך, להיות שלמה עם עצמך, להבין שאת יפה מיוחדת וחכמה ואת הכי טובה שיש, לעלות את הביטחון העצמי שלך וזה הכל
באותו הנושא: