3 תשובות
שואל השאלה:
לא ברמה של לקלל משהוא מאחוריי הגב אלה פשוט לקנאות
אנונימית
לקנא*.
לדעת שקנאה תמיד תהיה, אבל לזכור תמיד לדעת מה אתה שווה, לא להסתכל לצדדים, להיות מודע שיהיו יותר ממך ופחות, תשתפר כל יום ותלמד מכל אחד ואחת.
קינאה זה משהו טבעי כל אחד ואחת מקנא.. פשוט תנסי להסתפק במה שיש לך וליראות את הצדדים החיוביים של הדברים..