11 תשובות
כל הכבוד
כל עוד זה בדרך בריאה זה בסדר;)
וכן זה הרבה, כל הכבוד!
וכן זה הרבה, כל הכבוד!
כל הכבוד לך ימלכה!
מקווה בדרך בריאה
מקווה בדרך בריאה
תלוי כמה שקלת לפני(:
ואוו כל הכבוד!!
כל הכבוד לך תותחית!
כל הכבוד איך ירדת???
אני מנסה לרדת 3-2 קילו וזה לא עובד ( אין זמן לספורט)
גאה בך !
זה תלוי מה היה משקלך לפני כי אם היית גם ככה רזה אז זה לא טוב כי את תהיי חלשה וכו
גאה בך !
זה תלוי מה היה משקלך לפני כי אם היית גם ככה רזה אז זה לא טוב כי את תהיי חלשה וכו
אם את עושה את זה בצורה בריאה, זה בסדר לחלוטין
לא,זה קצב בריא
גאה בך:)
גאה בך:)
כולל הכבווודד
באותו הנושא: