9 תשובות
לא
יכלת לרדת יותר
אנונימית
למה הייט?
לפחות לא מאנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתאמנת או משהו, פשוט התחלתי לאכול בריא ולא לטחון
אנונימית
כן. כל הכבוד!
לפחות אני אומרת
המקסימום בחודש זה 6
אנונימית
זה נקרא קצב מהיר
למרות שזה מאד אינדיבידואלי לגוף שלך ולתקופה באימון , שישאר לך מעט שומן בגוף והוא יתחיל להתרגל לאימונים ולתזונה שלך יש מצב שלא תרדי גרם גם בחצי שנה
זה די הרבה
וכל הכבוד!
אנונימית
זה נחשב ירידה בריאה