9 תשובות
לא
יכלת לרדת יותר
יכלת לרדת יותר
אנונימית
למה הייט?
לפחות לא מאנונימי
לפחות לא מאנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתאמנת או משהו, פשוט התחלתי לאכול בריא ולא לטחון
אני לא מתאמנת או משהו, פשוט התחלתי לאכול בריא ולא לטחון
אנונימית
כן. כל הכבוד!
זה המון!
לפחות אני אומרת
המקסימום בחודש זה 6
המקסימום בחודש זה 6
אנונימית
זה נקרא קצב מהיר
למרות שזה מאד אינדיבידואלי לגוף שלך ולתקופה באימון , שישאר לך מעט שומן בגוף והוא יתחיל להתרגל לאימונים ולתזונה שלך יש מצב שלא תרדי גרם גם בחצי שנה
למרות שזה מאד אינדיבידואלי לגוף שלך ולתקופה באימון , שישאר לך מעט שומן בגוף והוא יתחיל להתרגל לאימונים ולתזונה שלך יש מצב שלא תרדי גרם גם בחצי שנה
זה די הרבה
וכל הכבוד!
וכל הכבוד!
אנונימית
זה נחשב ירידה בריאה
באותו הנושא: