5 תשובות
כן זה ממש בסדר כל הכבודד
כן. ממש
כל הכבוד!!!
עליתי 8 קילו
עליתי 8 קילו
לקחת סיבים מסיסי אינולין של טבעלייף, מוכח מחקרית ומדעית, גם שמירה על משקל תקין ועל בריאות גופנית ונפשית https://inulin.tevalife.com/l71/
מקנאה
כל הכבוד לך!
ירדתי קילו בודד
כל הכבוד לך!
ירדתי קילו בודד
באותו הנושא: