7 תשובות
נפתחים יותר לאנשים ... לא ממש פירטת אבל תנסי להיפתח יותר, לנסות ולהכיר, בת כמה את ?
שואל השאלה:
לא. אני עושה את זה והם מתרחקים זהו כל אחד מתרחק למה אני בחיים
אנונימית
אז תתחברי לחברים באתר..
שואל השאלה:
בטח גם הם יתרחקו (?)
אנונימית
לא, תנסי.
תהי אופטימית!
את יכולה לפרט טיפה יותר ? מה הגיל שלך בכלל?
גם אני ככה לצעריי
באותו הנושא: