7 תשובות
נפתחים יותר לאנשים ... לא ממש פירטת אבל תנסי להיפתח יותר, לנסות ולהכיר, בת כמה את ?
שואל השאלה:
לא. אני עושה את זה והם מתרחקים זהו כל אחד מתרחק למה אני בחיים
לא. אני עושה את זה והם מתרחקים זהו כל אחד מתרחק למה אני בחיים
אנונימית
אז תתחברי לחברים באתר..
שואל השאלה:
בטח גם הם יתרחקו (?)
בטח גם הם יתרחקו (?)
אנונימית
לא, תנסי.
תהי אופטימית!
תהי אופטימית!
את יכולה לפרט טיפה יותר ? מה הגיל שלך בכלל?
גם אני ככה לצעריי