16 תשובות
לא ניראלי זה קשור ליופי
אולי את גם לא יוזמת
שואל השאלה:
כשאני מנסה לדבר איתם הם עונים לי יבש כזה.
מרגישה שהם שונאים אותי או שזה בגלל היופי. למרות שאני חושבת שאני יפה.
כשאני מנסה לדבר איתם הם עונים לי יבש כזה.
מרגישה שהם שונאים אותי או שזה בגלל היופי. למרות שאני חושבת שאני יפה.
אנונימית
אז אולי הם רעים
שואל השאלה:
למה רעים דווקא עלי?
למה רעים דווקא עלי?
אנונימית
כי את טובה מדי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת טובה מדי? מה טוב מדי בי?
אני לפעמים גם צועקת ותוקפת
מה זאת אומרת טובה מדי? מה טוב מדי בי?
אני לפעמים גם צועקת ותוקפת
אנונימית
אז כנראה שלא מצליחים להתחבר אליך אולי דווקא ממקום שאת לא מודעת אליו ואנשים בסביבתך לא רואים בך כחברותית או נעימה
אולי תנסי לשאול מישהו שאת סומכת עליו אח/ות או חברה לכיתה שאת כן סבבה איתה תגידי לה שתגיד לך תאמת בפרצוף שאת רוצה לתקן את זה כי את מרגישה שיש משהו שאת לא מודעת אליו שהורס לך חברתית
את מנסה לדבר איתם? לפתח שיחה?
את לא יכולה לצפות שיפנו אלייך אם את לא פונה לאף אחד
את לא יכולה לצפות שיפנו אלייך אם את לא פונה לאף אחד
היא אמרה שכן
שואל השאלה:
אני לא פונה כבר אליהם בכלל כי מאז שפעם אחת ענו לי יבש אני לא מדברת איתם בכלל כמו שהם ככה אלי.
ועצם זה שהם לא מדברים איתי בכלל בכלל משאירים אותי לבד בלי שאף אחד ידבר איתי הרבה שעות בכיתה זה אומר שהם רעים לא?
אני לא פונה כבר אליהם בכלל כי מאז שפעם אחת ענו לי יבש אני לא מדברת איתם בכלל כמו שהם ככה אלי.
ועצם זה שהם לא מדברים איתי בכלל בכלל משאירים אותי לבד בלי שאף אחד ידבר איתי הרבה שעות בכיתה זה אומר שהם רעים לא?
אנונימית
לא
זה אומר שהתרגלו למצב הזה שאפחד לא מנסה לעשות שינוי לא את ולא מישהו אחר
בשביל תקשורת צריך שני אנשים
את לא ניסית מספיק אל תאשימי אף אחד קודם סתכלי על עצמך כי נראה שפתאום את כן מודעת איפה שהוא לחוסר נסיון שלך לנסות פעם אחת זה כלום.
זה אומר שהתרגלו למצב הזה שאפחד לא מנסה לעשות שינוי לא את ולא מישהו אחר
בשביל תקשורת צריך שני אנשים
את לא ניסית מספיק אל תאשימי אף אחד קודם סתכלי על עצמך כי נראה שפתאום את כן מודעת איפה שהוא לחוסר נסיון שלך לנסות פעם אחת זה כלום.
שואל השאלה:
אז לא פעם אחת כמה פעמים. כמה פעמים שאלתי אותם שאלה קטנה והם ענו לי אבל לא זרמו את השיחה. ובפעם אחרת הם לא פונים אלי גם אם אני שואלת אותם שאלות. אז הם רעים?
אז לא פעם אחת כמה פעמים. כמה פעמים שאלתי אותם שאלה קטנה והם ענו לי אבל לא זרמו את השיחה. ובפעם אחרת הם לא פונים אלי גם אם אני שואלת אותם שאלות. אז הם רעים?
אנונימית
אפחד לא רע
שואל השאלה:
מאיפה את בטוחה?
מאיפה את בטוחה?
אנונימית