11 תשובות
לי לא כואב בכלל חיחיחחחיחיחחיח
את האמת שלי 3 ימים אבל כואב
אנונימית
למחזור שלי אין מתחרים סיס
שואל השאלה:
אחותי יש לי 8 ימים, דימום של החיים וכאבים
אחותי יש לי 8 ימים, דימום של החיים וכאבים
אנונימית
לפחות את מקבלת ולא מאחר לך בשלושה שבועות :((
אמאלה מה 8 ימים מסכנה אחותי
אנונימית
רחמים ם ם ם
אצלי הוא שבוע עם כאבים לא נורמליים שאני לוקחת כל יום 2 כדורים ואני מנסה להסתדר בלי אבל בלי אני מתקפלת במיטה וזהו
וואי הרבה זמן לא כאב לי
פעם היה כואב לי בטירוףף!
פעם היה כואב לי בטירוףף!
אנונימית
יש לי מחזור שבוע
וזה שבוע של סבל וייסורים
דימום חזק כל יום עד היום האחרון
כאבים נוראיים ברמה של אקמול לא עוזר :(
מבינה אותך
וזה שבוע של סבל וייסורים
דימום חזק כל יום עד היום האחרון
כאבים נוראיים ברמה של אקמול לא עוזר :(
מבינה אותך
8 ימים
דימום שבלילה לא מספיק לי 2 תחבושות של השחור
בחילות הקאות סחרורות
כאב בטן הזוי כאילו חזק בטירוף כאבי רגלים כאב גב
ויש לי משהו שאוכל את כולם המחזורים הכי קשים מגיעים דןוקא שאני יוצאת לטיול שטח ארוך וזה אפילו לא בתאריך
אז בואו נסגור שאני הכי נדפקתי
דימום שבלילה לא מספיק לי 2 תחבושות של השחור
בחילות הקאות סחרורות
כאב בטן הזוי כאילו חזק בטירוף כאבי רגלים כאב גב
ויש לי משהו שאוכל את כולם המחזורים הכי קשים מגיעים דןוקא שאני יוצאת לטיול שטח ארוך וזה אפילו לא בתאריך
אז בואו נסגור שאני הכי נדפקתי
אנונימית
באותו הנושא: