5 תשובות
שואל השאלה:
פשוט אני יודעת שהאידיאל זה להיות 10 קילוגרם מתחת לגובה. בגלל זה אני רוצה לפחות להגיע ל56 קילו אבל הכי מקסימום שאני רוצה זה בין 53-54 זהו. אני אישית לא רוצה לרדת יותר מזה
פשוט אני יודעת שהאידיאל זה להיות 10 קילוגרם מתחת לגובה. בגלל זה אני רוצה לפחות להגיע ל56 קילו אבל הכי מקסימום שאני רוצה זה בין 53-54 זהו. אני אישית לא רוצה לרדת יותר מזה
אנונימית
תאכלי בריא תשתי מלא מים זה עוזר ותעשי הרבה ספורט ובבוקר כשאת קמה תשתי איזה 2 וחצי כוסות מים על בטן ריקה
שואל השאלה:
לא פשוט יש לי כרס ואני מרגישה שאני קצת מלאה וכל החברות שלי יותר רזות ממני ובגובה שלי בערך
לא פשוט יש לי כרס ואני מרגישה שאני קצת מלאה וכל החברות שלי יותר רזות ממני ובגובה שלי בערך
אנונימית
בחודש את לא תצליחי וגם לא כדאי לך
דיאטה, תזונה נכונה וכושר
דיאטה, תזונה נכונה וכושר
60 זה ממש סבבה לגיל ולגובה שלך. אם תרדי יותר מידיי זה יהיה ברמת המסוכן
באותו הנושא: