2 תשובות
לא שווה ללכת למלונות בתקופה הקורונה כי זה לא משהו כמו פעם הייתי במלון באילת לא מזמן חרא שירות
ומוזגים לך את האוכל אתה אומר מה לשים וזה
אנונימי
הייתי שם לפני שבוע וחצי הבריכות פתוחות והפליסטיישנים והמשחקיות פתוחות סך הכל הכל פתוח חוץ ממגלשות וארחות בוקר זה לא עובד כל כך טוב אז עדיף לאכול בבית קפה או משהו לפחות בבוקר אבל יש ליד הבריכה מסעדה קטנה כזאת אם המבורגרים ושניצלים לצהריים