5 תשובות
אחלה מלון
היה בתחקיר המלונות נראלי
חח
מלון טוב.
מושלם אוכל פצצה מומלץ בחום לא משעמם שם לשניה
הייתי שם באוגוסט שנה שעברה מראשון עד רביעי וינואר לילה כלכך כיף מלא פעילויות מלא בריכות האוכל בשפע
מלון ממש טוב.