7 תשובות
שואל השאלה:
דרגו מ1-10 אבל
אנונימית
הייתי שם, אבל היה ממש חם וצפוף.
זה מלון ממש גדול ויוקרתי..
8\10?
שכונה.
כן וואי הייתי שם איזה 5 פעמים ואין לי בעיה לבוא לשם שוב מלון אחד הטובים
כן לא הייתי שם קצת זמן אבל שמעתי שעשו דברים מדהימים
אבל יקר קצת
ממש נהניתי כשהייתי שם 9