7 תשובות
שואל השאלה:
דרגו מ1-10 אבל
דרגו מ1-10 אבל
אנונימית
9
הייתי שם, אבל היה ממש חם וצפוף.
זה מלון ממש גדול ויוקרתי..
8\10?
זה מלון ממש גדול ויוקרתי..
8\10?
שכונה.
כן וואי הייתי שם איזה 5 פעמים ואין לי בעיה לבוא לשם שוב מלון אחד הטובים
כן לא הייתי שם קצת זמן אבל שמעתי שעשו דברים מדהימים
אבל יקר קצת
אבל יקר קצת
ממש נהניתי כשהייתי שם 9
באותו הנושא: